Frågor och svar betalning av Förtur

Jag använder Windows 10 och Microsoft Edge som webbläsare och har problem?

Prova att byta till en annan webbläsare, t ex Chrome

Jag kommer inte vidare när jag klickar på länken?

Provat att klippa ut och klistra in länken direkt i webbläsaren.

Jag råkade radera mailet?

Leta i papperskorgen eller kontakta oss för att få en ny länk.

Sidan säger att den inte är säker?

Vi har uppmärksammat att vissa av våra användare får problem med att vårt certifikat visas som osäkert i vissa webbläsare, främst Chrome. Vi är medvetna om detta problem och felsöker, under tiden kan användarna prova en annan webbläsare om de inte vill gå vidare trots säkerhetsvarningen.

Varför skickar ni mailet mitt i natten?

Mailen har köats och skickats ut vartefter, tyvärr tar stora mängder mail lång tid att skicka. 

Jag har en utländsk adress och får problem när jag ska fylla i till exempel postnummer?

Problemet beror på att antalet siffror i numret är annorlunda vid en utländsk adress. Kontakta Klarna för att få svar,

Jag kommer inte vidare i formuläret, det står Ogiltigt format i textfälten?

Du måste fylla i postnummer och personnummer och sedan klicka på Fortsätt innan du kan fylla i adressfälten.